Poszukaj

niedziela, 10 kwietnia 2016

Kisiel z soku owocowego



Bardzo lubię kisiel. Kiedyś kupowałam tylko ten w torebkach i jakoś nie za bardzo wnikałam w jaki sposób go zrobić bez jej użycia. Teraz robię głównie samodzielnie, nie trzeba mieć do jego przygotowania ani specjalnych umiejętności ani też skomplikowanych składników. Do przygotowania mojego użyłam dwa ulubione smaki soku. Równie dobrze, można go zrobić z kompotu, owoców świeżych czy owoców z mrożonki. Ja nie użyłam cukru ponieważ sok jabłkowy jest dość słodki, ale jeśli lubicie bardziej słodką wersję to do garnka wsypcie 1-2 łyżki cukru. 




Kisiel z soku owocowego (1,5 - 2 porcji)

500 ml ulubionego soku ( u mnie pół na pół pomarańczowy i jabłkowy)
2-3 lekko czubate łyżki mąki ziemniaczanej

100 ml soku mieszamy z mąką ziemniaczaną, tak aby nie powstały grudki. Pozostały sok wlewamy do garnka i zagotowujemy. Gdy zacznie wrzeć dolewamy sok wymieszany z mąką. Intensywnie przez moment mieszamy. Przekładamy do miseczek.

Smacznego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz